torsdag, oktober 1

uppdatering?!

Borde egentligen göra en liten updatering. Men jag är såå trött just nu så jag torr det blir bättre att skriva lite mer imorn..
GI-uppdatering: Det går sådär denna veckan! Har nog helt enkelt vart för mkt annat runt mig för att jag skulle ha kraft o ork att ta tag i det.. Men nästa vecka får jag allt sätta fart, kroppen är lite sur på mig tror jag.. hmm.

Kanske skulle få fart på träningen också, det mår man ju alltid bättre av när man väl kommer igång, tror jag ska börja med lite yoga hemma. Det är Toppen tycker jag!

Nä, det blir inte bättre än så här ikväll, ska upp o jobba kl 7 imorn så jag borde nog slänga mig i säng snart. Hoppas bara elementen funkar ikväll, pannan gick sönder sådär lagom vid 19-tiden igår så jag vaknade med -7 grader kändes det som, inte trevigt alls!

Hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar