torsdag, oktober 8

Kaffe rep & packning

Idag har jag vart och besiktat bilen, kanske inte så kul i sig, men en mycket kär vän bor ett stenkast därifrån =) Det resulterade i mumsig frukost och en kopp kaffe. Nehej... Inte en kopp kaffe, kanske tre, fyra under dagen?! Magen har dessutom inte reagerat direkt på det! Wohooo!! Älskar ju kaffe, men dricker det ju såå sällan bara för att inte magen ska ha något att reta sig på!
Men idag verkar det ha gått riktigt bra, ingen är lyckligare än jag! Älskar dessutom att bara sitta och prata om allt och ingenting med min kära! Är så glad att jag har henne och det är så skönt med sådanna vänner, man behöver inte träffas jämt, men man vet ändå att man finns där för varandra om det behövs.

Har ikväll packat som en tok, vet egentligen inte varför. Ska upp och jobba i helgen, men det finns ju inte direkt något annat att göra på andra sidan gränsen då det är såå mycket dyrare än här. Därför förstår jag nu inte riktigt varför väskan är full! Varje gång jag dessutom försöker packa om den krymper den ju inte heller direkt! Puh!
Har faktiskt lagt ner både yoga skivan och promenadskorna. Kanske kan jag vara lite extra nyttig och börja röra lite på mig. Tror inte min mage skulle ha något emot det, snarare tvärtom! Brukar må ganska så bra när jag håller igång kroppen.. Kanske inte första dagarna, men sen! Åh magen kommer ju förhoppningsvis inte reagera förän jag är hemma igen..

Ser riktigt fram emot att åka upp för lite introdagar! Är inte speciellt nervös utan mer förväntansfull! Skalman (datorn) åker med, förhoppningsvis kan jag koppla upp mig på något sätt där uppe, annars blir det uppdatering på jobbhelgen när jag är tillbaka! Nä nu ska jag upp och mysa med kärleken. På måndag börjar nattfiske för hans del, det brukar resultera i ganska lite tid tillsammans. Dessutom ska jag ju tydligen jobba som en tok (!) november till januari så vi får väl ta igen massa mystimmar efter det!

Natti natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar