tisdag, oktober 20

Graviditet?!

Mår bättre igen, jag känner fortfarande av det - men inte alls med samma smärtor! Skönt. Men efter min lilla tripp till sjukhuset i förra veckan har jag haft lite funderingar.. Hur blir det den dagen jag blir gravid? Med tanke på att jag inte alltid mår så värst bra när jag har mens eller ska ha så kan man ju undra om det förstärks eller om man kanske blir bättre under en period -vilken dröm va?! Ja, alltså, nu tror jag inte att det kommer bli så, har läst en del på nätet om detta och det finns inte en stjärna som skrivit att de mått bra under graviditeten i och med ibs! Det gör mig lite ledsen! Kunde vi inte fått må riktigt bra under den perioden som ändå ska vara en lycklig tid istället för att allt bara blir värre?! Hmm, nu måste det ju inte bli så i mitt fall den dagen det väl bär av, men jag kan ändå inte sluta fundera på det. Läntar ju trots allt till den dagen kommer då vi bestämt att utöka familjen. (Alltså med fler än mig, kärleken och katten...)

=)

Idag är det en riktigt seg dag! Har jobbat hela helgen så jag är hur trött och slö som helst, tur att jag är ledig! Imorn är det jobb igen och på fredag åker jag till "grannarna" så då blir jag borta på jobb hela helgen. Ska bli kul! Det är tur jag bara gör kvällsvakter så jag kan sova ut på morgonen! Nä, nu får jag ta mig upp och åka till affärn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar