måndag, oktober 12

Grannarna..

Japp, helgen är gjord! Det gick superbra!! Är så nöjd och ser fram emot att åka upp snart igen. Det blir helgen om två veckor. Nästa gång ska jag ta med kameran, det var så vackra omgivningar!

Fick promenerat lite, men det blev ingen yoga. Det rummet som var iordningställt för mig att sova i var plötsligt upptaget när jag kom. Tur att det finns snälla människor, det var en som erbjöd mig att sova på hennes kontor! Japp, jag sov i en tältsäng på ett kontor, men det gick super! Detta gjorde att det inte blev någon yoga, rummet var så litet så det funkade inte..

Åhh, drömde världens mardröm min första natt, visste inte när jag vaknade om det som jag drömt hade hänt eller ej! Det handlade om att kärleken varit otrogen (vilket jag vet att han ALDRIG skulle vara), detta gjorde självklart att jag var ganska arg på honom tills jag kom på att det var mörkt runt mig, alltså tidigt på morgonen och att det var just morgon - en dröm! Puh! Det var tur! Jag var helt hjärtkrossad när jag vaknade och när jag väl kom på att det var en dröm önskade jag att jag hade vart hemma så jag kunde få pussa och krama på honom istället för att vara 3 dygn bort! Fick i allafall myst lite innan han gick iväg för att jobba inatt. Det blir så i tre månader nu, han kommer hem när jag går och jobbar eller så kommer jag från jobbet en kvart efter att han åkt =( Men men, det blir bara för en period..

Lite om magen då; trodde den skulle strejka helt när jag skulle på nya äventyr och nya ställen. Dock tog jag helt fel! Magen uppförde sig exemplariskt! Dock var jag såå hungrig när jag kom hem, mamma hade gjort middag, tänkte mig inte för utan slängde i mig maten. Dessutom var det kött, vilket jag måste tugga väldigt noga och äta sakta för att inte få ont. Hur bra gick det när jag var vrål hungrig då!? Inte alls vill jag lova! Jag slängde i mig maten och har sedan dess legat med magsmärtor.. Är dock bättre nu så jag tror jag snart ska gå och lägga mig, så både jag och magen får vila lite! Imorn är det jobb igen, men då på hemmaplan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar