torsdag, oktober 15

Sjukhuset..

De hade blandat ihop min akuttid med en som inte hade en akuttid... Tragiskt! Fick iallafall hjälp tillslut och kom in till sjukhuset och fick träffa läkare.
Efter diverse gynundersökningar hittade de ingenting som var fel. De har dock konstaterat att jag har (som jag sa) ont i livmodern och äggstocken och att det inte var tarmarna. Men de vet inte varför jag har dessa smärtor. Det kan tydligen vara så ibland?! Inte för mig =(

Men men, skönt i allafall att få veta att allt ser ut som det ska och att det inte är några andra problem! Puh! Är alltid lite orolig. En dag ska man ju ha familj och å vill man ju veta att allt verkar bra från början! =)

Nä nu mer mys med kärleken, är såå glad jag har honom! Barnmorskorna var nog lite chockade att han var med mig idag, men det var ett mycket gott stöd för mig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar