torsdag, oktober 29

Bra dag - Dålig dag

Tänk om alla dagar kunde vara bättre än de dåliga.. Har jobbat i helgen, det gick bra. De dagarna var helt ok, magen höll sig i trim - i alla fall under arbetspassen. Denna veckan har det vart värre. Tur att jag har toalett utanför det ena kontoret! Men det är inte roligt om man är ute och träffar patienter när magen helt plötsligt ger upp! Kändes tungt idag överlag. Har varit trött, delvis pga av magen. Tror jag är på gång in i ett nytt skov. Känner att det saknas en hel del energi, jag får inte behålla speciellt mycket mat och allt känns lite tungt just nu. =(

Tyvärr går en hel del av min dåliga period och mitt dåliga humör ut över kärleken. Herregud, vad hade jag gjort om han inte hade vart så förstående och haft ett sånt enormt tålamod??!

Ikväll är det myskväll, imorn blir det kanske bio, det beror sig på om vi orkar stanna i stan och om min mage håller sig i trim.. Ser fram emot helgen, det ska bli skönt att bara ta det lugnt och göra det vi orkar. Inget jobb för mig förän måndag.. Skönt!
Kolla in! Nu är jag med och tävlar om ett vackert halsband hos Johanna på http://item.blogg.se/

Visst är det vackert?!

1 kommentar:

  1. Kämpa på Karin!
    Hoppas du fått ha en fin helg!
    //Ann

    SvaraRadera