söndag, september 20

Dåliga dagar..

Denna helgen är jobbhelg, mycket trevligt men samtidigt inte en jättebra helg att jobba på. Vet inte om jag är stressad för något eller vad problemet är, men min mage strejkar. Det har vart så några dagar nu, har som tur är inte ont i magen men jag får ju springa på toaletten titt som tätt, kan bli ganska påfrestande när man har ett jobb att förhålla sig till också. Men det funkar ändå ganska bra. Igår var jag och kärleken iväg på en lite tripp och kollade in en bröllopsmässa. Nej, inte planer att gifta oss snart, men en dag bär det ju av, dessutom är jag totalt besatt av allt som rör bröllop =) . Blev dock lite frustrerad. Vi tog en promenad och när vi kommit en bit blev jag illamående, började svettas och fick ont i magen, inte så att jag behövde en toalett, men situationen var ganska olustig.. Man är ju inte jättestor på jorden när känslan smyger sig på, vet ju inte alltid om man måste på toaletten NU eller om det är falskt alarm... Fan va segt det kan vara ibland! Tog oss i alla fall till bilen och åkte sedan för att hälsa på några släktingar, alltid lite mysigt när man ändå är ute på tur =). Nä nu ska jag åka och jobba, inte jättemotiverad. Illamående, tokig mage och huvudvärk. Hoppas kvällen går fort!
Hoppas du mår bättre än jag idag! Kram.

1 kommentar:

  1. Bröllopsmässa är alltid roligt, men inge kul med magen! Hoppas den är bättre! Kram.

    SvaraRadera