söndag, januari 3

Uppdatering..

Önskar jag skulle uppdatera oftare, men just nu blir det tyvärr inte så. I alla fall, här kommer en liten en.. Just nu sitter vi i soffan och tar det lite lugn - har haft besök hela dagen. Men det har varit såå mysigt! Ska snart göra kvällsmat och sedan kolla tv.

God fortsättning! Hoppas du/ni haft en lugn och skön jul/nyår! Jag har arbetat sedan juldagen. Men varit ledig nu i tre dagar. Skönt! Imorn drar det igång igen. Ska bli härligt att jobba igen, samtidigt som det är ganska skönt att vara lite ledig ibland. Men men, inte långt kvar till februari. Då blir det ju lite lugnare igen. Kanske jag blir helt uttråkad då?! Haha, det återstår att se!!

Har tre härliga grejer jag ser fram emot i vår! Den första sker nu i januari; bröllopsmässan i Stockholm. Åhh så roligt det ska bli!! Sedan i april flyger vi till London i 4 dagar och två veckor senare; i Maj gifter sig min bror =) Wohoo vilken vår!! Helt underbart!!

Nä, som sagt, dags för kvällsmat och mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar