måndag, februari 8

Trött trött trött.

Det var ett tag sedan nu. Den senaste veckan har gått åt till att sova och vila massor! Mitt vikariat är slut och nu är jag lite ledig/söker jobb. Har ju kvar jobbet i Norge så det är inte så stressande att inte ha något här hemma. Att jobba 123%/månad är ju inget att rekomendera kan jag ju säga! Shit vad det har slitit på min kropp och mitt psyke!

Idag har jag varit iväg och träffat en kompis som jag inte sett på ca 5 månader! Det var jättetrevligt. Men det resulterade i att jag sedan jag kom hem kl 16 legat på soffan helt utslagen. Jag orkar ingenting längre! Minsta ansträngning fysisk som psykisk tar såå mycket på krafterna! Imorgon ska jag bara mysa med att fixa ordning i mina bröllopspärmar och ordna lite inför min brors stora dag som närmar sig =)

Magen sköter sig riktigt bra, vissa dagar upp andra lite ner. Men ingen som är riktigt katastrofalt dålig - vilket känns suveränt!!

Hoppas du också har en bra period! Ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar