tisdag, december 8

Sömn ångest och alldeles för mkt att göra

Ja, så är det nog..

Har aldrig sovit så mycket som jag har gjort i helgen! Har dock arbetat 8 timmar/dag men sedan sovit mellan 9-13 timmar per dygn! Snacka om att vara trött och behöva sömn. Blir ju nästan rädd! På lördag ska vi på 85-års kalas. Det är en av mina tre lediga dagar den senaste månaden. Puh. Dessutom känner jag att vi måste hitta lite julklappar, ska försöka göra det på lördag också... PUH!

Vet inte riktigt varför jag gör upp massa listor på grejer jag tror jag MÅSTE hinna med. Det är inte så bra. Magen är fortfarande lugn, tack gode för det! Dock har jag någon sorts ångest attacker tror jag. Eller inte attacker, men jag kan inte alltid (ganska ofta) dra djupa andetag. Känns otroligt obehagligt. Testade med bricanyl för jag tänkte det kunde vara astman, men icke. Det hjälpte inte alls. =( Borde helt enkelt ta det lite lugnare. Lättare att säga.. Hmm, men när jag tänker efter, det har vart bättre nu efter helgen än innan. Behövde antagligen bara komma bort från arbetet här lite och få sova. Två arbeten är inte så dumt faktiskt. Dock skulle man inte jobba 100% på det ena. Det blir lätt lite för mycket.

Kärleken är ute och jobbar han med. Lite trist, de senaste två veckorna har vi knappt synts alls, ska blir mys till helgen, eller ja, efter lördag. Åh, tänk! Jag ska se till att det blir en riktigt mysig adventssöndag med superduper god frukost och levande ljus! Har ju tyvärr arbetat första och andra advent så jag har inte rikigt fått den rätta stämmningen, men på söndag så! =)

Älskar stora frukostbort med massor gott att äta av! Ska dra mig tillbaka nu och lägga mig. Drömma gott och sova en liten extra stund imorn bitti. Jobbar kväll så jag får sovmorgon =)

Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar