tisdag, juni 8

Oj då...

Jag har inte updaterat sedan i Mars! Har iof haft en hel del annat på schemat.. Har inte jobbat så där jättemycket men det har hänt massor runt mig ändå..

Äntligen börjar sommaren visa sig lite. Sakta men säkert. Skönt! Behöver solens strålar varje dag känner jag!! Jag blir så mkt piggare och orkar mer när solen är framme och gör dagen vackrare!

Magen lever som vanligt sitt eget liv, men på ngt sätt känns det som att "OK, då får den väl göra det då?!". Hur mkt jag än försöker styra den hit en dit så blir det ju inte som jag vill ändå.. Kanske jag bara blir mer stressad vilket å andra sidan gör min mage "helt stabil" - för ett tag! Men när jag sedan lugnar ner mig då är det kört. Då blir jag ju inlåst typ 2 veckor. Så jag försöker slappna av och inte stressa upp mig hela tiden.. Det går ganska bra. Det går bra mkt bättre sedan jag börjat kontrollera mitt kontrollbehov. Ja, det lät ju inte så bra.. Men jag gör faktiskt det! Jag försöker göra mg av med de dåliga kontrollegenskaperna och det har gjort mig mkt lugnare och gladare! Plus att jag kommit på att världen rasar inte om minsta grej inte blir som den borde.. Skönt!

Nej, nu ska jag ut i solen, hoppas du mår bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar